Planningsmomenten aanmaken

Vraag

Hoe kan ik als gebruiker planningsmomenten aanmaken?


Uitleg

Een intake bestaat uit verschillende categorieën. Daarom kunnen er verschillende planningsmomenten worden aangemaakt in het programma.

  1. Log in
  2. Klik in het menu op Pakketbeheer > Instellingen
  3. Vul in de zoekbalk 'Intake' in om de resultaten te filteren. 

  4. Klik op de laatste afbeelding achter 'Intake planning'. 
  5. Klik op Nieuw
  6. Het volgende scherm verschijnt in beeld. Hier kunnen de verschillende categorieën van de Intake worden ingericht. Dit kan worden ingedeeld door een naam te geven, een kleur en de duur van de categorie. Ook kan worden ingesteld of het planningsmoment in groepsverband is of niet en of de intaker op de hoogte wordt gesteld aan de hand van een mail. 
  7. Als de gegevens bij 'Planning categorie' zijn ingevuld verschijnt dit in het overzicht van 'Intake planning'. Nu kunnen er planningsacties en planningsmomenten worden aangemaakt. 
  8. Bij planningsacties kunnen formulieren en sjablonen worden geselecteerd. 
  9. Bij planningsmomenten kun je een nieuw moment aanmaken. Klik hiervoor op Moment aanmaken. Je kunt hierbij denken aan een intakegesprek of een meeloopdag. 
  10. Vul de titel en het intake team in. 
  11. Klik op Opslaan
  12. Het contactmoment is nu opgenomen in de lijst met planningsmomenten. Klik op de regel van het moment dat je zojuist hebt aangemaakt. 
  13. Klik op Nieuw
  14. Vul de onderstaande velden in. Selecteer bij 'Selecteer gebruikers' de gebruikers die aan het planningsmoment gekoppeld moeten worden. 
  15. Klik op Opslaan.
  16. Het planningsmoment is aangemaakt.